Log in


Recent Entries

You are viewing the most recent 10 entries

May 8th, 2005

12:41 pm: Wanting the person you definately cant have.
Really sucks. meh.

April 24th, 2005

08:37 pm: little chain mail thing..
:x: name - Hatty.
:x: piercings - None.
:x: tattoos - Nup.
:x: height - dont know...
:x: shoe size - erm, 6 i think.
:x: hair color - brown.
:x: siblings - Sister. she smells.

:x: Movie you rented - dont rent movies.
:x: Song you listened to - erm... A favour house atlantic - coheed and cambria.
:x: Song that was stuck in your head - ermm..some stupid club song.
:x: CD you bought - ermm...metallica black album like a year ago, haha, i dont buy things.
:x: CD you listened to - erm....iron maiden, number of the beast.
:x: Person that's called you - Rosie.
:x: Movie you bought - erm dont buy movies.

:x: you have a crush on some1. - blah.
:x: you wish you could live somewhere else - Yup.
:x: you think about suicide - no.
:x: you believe in online dating - no.
:x: others find you attractive - erm...no.
:x: you want more piercings - I would like my ears done, just cant be bothered.
:x: you like cleaning - Yah, i like things clean.
:x: you like roller coasters - yah!
:x: you write in cursive or print - ermm print. cant be bothered with joining. if thats what it means.

:x: long distance relationships: against, they suck. never been in one though.
:x: using - Extreamily against, i know what it feels like to be used.
:x: suicide - against, you dont know who your hurting by doing it.
:x: killing people - Erm..against innocent people being murdered. For peadaphiles being murdered.
:x: teenage smoking - erm, it doesnt bother me but i font particuly love it.
:x: driving drunk - against, your a fucking retarded idiot if you do that.
:x: gay/lesbian - whatever raises your sail an that.
:x: soap operas - for, why not?

:x: ever cried over a girl - yeah.
:x: ever cried over a boy - yup!
:x: ever lied to some1 - yeah.
:x: ever been in a fist fight - haha yeah.
:x: ever been arrested - ermm nope.

:x: shampoo do you use - Tresseme.
:x: shoes do you wear - the ones i put on i suppose.
:x: are you scared of - love, death, friends leaving me.

:x: of times I have been in love - one, never again.
:x: of times I have had my heart broken - haha, twice.
:x: of people I would die for? - 8.
:x: of times mentioned in the newspaper - never, not speacial enough.
:x: of scars on my body? - 7.
:x: of things in my past that I regret? - er, 5 i hate regret.

:x: pretty? Nup.
:x: funny? erm no.
:x: hot? hah fuck no.
:x: friendly? ermm when i want to be, bit of a moody bitch though.
:x: amusing? dont know.
:x: loveable? by the looks of things, no.
:x: caring? yeah.
:x: sweet? dunno.
:x: dorky? nay.
:x: sexy? not at all.

:x: word: meh.
:x: actor: none.
:x: band: hole.
:x: candy: lollipops : ).
:x: cartoon: spongebob squarepants!.
:x: cereal: weetabix =).
:x: chewing gum: cherry or spearmint.
:x: color(s): Pink, baby blue and black.
:x: color nail polish: black.
:x: day of week: Friday.
:x: jewelry: bracelets.
:x: movie(s): erm, mallrats.
:x: song: ergh...erm.....hole - dyin'.
:x: summer/winter: summer, im a sucker for sun.
:x: trampolines or swimming pools: hmmm pools. but with our weather trampoliness.

|| Friendship/Love ||
:x: Do you believe in love at first sight??: nope.
:x: Do you want children one day & if so, how many?: no.

||You ||
:x: Nickname(s): hat, hatstand, 'it'.
:x: Glasses/Contacts: Glasses for reading writing and computering, dont wear 'em.
:x: Do you have any pets?: nup.
:x: You get embarrassed: not easily.
:x: What upsets you?: friends being upset, love, depression.

|| Finish the sentence: ||
:x: I Love: sleep.
:x: I Miss: my fish.
:x: I Wish: he knew.
:x: I'm Annoyed by: ella.
:x: I Am: blergh.
:x: I Want to Be: Loved.
:x: I Would Never Hurt: you.
:x: I'd Rather be: her.
:x: I Am Tired of: being lonely, and not having anyone.
:x: I Will Always be: the one without a solid thing in her life.

|| Have you ever.. ||
:x: Thought you were going to die: Yeupp.
:x: Flunked a grade: nay.
:x: Skipped a grade: nay.
:x: Told someone you loved them and lied: nay.

mbuhmbbgkngf. translated - meh.

08:19 pm: blah : (
So i just realised that everyone in my life that i have ever gotten close to have always fucked off and left me on my own again : ( i hate life, its full of fucking arseholes.
all i want is a friend to be really close to but i cant its not possible and thats depressing.
I mean i have close friends at the momment but now i just keep thinking that they will eventually get bored of me, like a little girl gets bored of a doll and chucks it out, im gonna be chucked out. i know it. and im scared.
Just because im not up to date or like not as kool as someone else, thats why they will get rid of me :\. blergh.

Current Mood: distresseddistressed

April 20th, 2005

10:33 am: hey
hey, just joined the kittyradio group, erm im punksnotdead on kittyradio, not sure if this is what im meant to do im a tad confused.

Anyways, im ill off school...again!...rather annoying!


Current Mood: sicksick

March 13th, 2005

02:56 pm: Hey so i actually took some pictures of myself that arent shit! wooooo.

Current Mood: melancholymeh
Current Music: idlewild.

March 8th, 2005

05:08 pm: So yeah, school sucks, life sucks, things suck, people suck...in general, it sucks.

I wrote a song. Its a bit shit, but yeah i'll post it.

You got me to trust you,
You got me to care,
You got me to think that you will always be there,
You had me thinking it couldn’t go wrong,
But I should have known this wouldn’t last long

Lie down, dry your eyes,
I’m here, much to your surprise,
Not one word has been said,
Not one word since the day you fled.

So you’ve gone, left me on the floor,
Staring at your shadow through my open door,
Lying here in so much pain,
The scars you left me, still remain.

Lie down, dry your eyes,
I’m here, much to your surprise,
Not one word has been said,
Not one word since the day you fled

Seeing faces staring in the street,
Avoiding questions from all that I meet.
They cannot know, they cannot find out,
This strange new feeling fills me up with doubt.

Lie down, dry your eyes,
I’m here, much to your surprise,
Not one word has been said,
Not one word since the day you fled.

The tears, they started to flow,
The memories, they would not go,
I’ve found a way to escape,
To Escape this feeling of rape.

Lie down, dry your eyes,
I’m here, much to your surprise,
Not one word has been said,
Not one word since the day you fled.

The way it feels,
And the way it heals,
The way skin splits,
Leaving Blood on my fingertips.

Lie down, dry your eyes,
I’m here, much to your surprise,
Not one word has been said,
Not one word since the day you fled.

You saw me passed out down by the stairs,
You walked right past me like you didn’t care.
You seemed so innocent, But yet so aware.
You did all the things others wouldn’t dare.

Current Mood: anxiousmeh
Current Music: filthy/gorgeous - scissor sisters.

March 2nd, 2005

08:06 pm: haha, i cant take it anymore, im over jim, i can't be bothered, im happy with just being his mate.

Im sick of being single, i can't stand it, serously cant! Its like im at school and everywhere are couples its doing my fucking head in, its the one thing i want but i cant fucking have!
Its one thing i crave.

this sucks, end of.

Current Mood: crushedunloved

February 28th, 2005

10:13 pm: so yeah, just found out that jim doesnt want vikki because shes clingy.

So mayyybe there is a small minute chance that i could be with jim, even though i know there isnt...

Meh so yeah maybe i like him a tiny bit..

okay, im dumb.

Current Mood: contemplativecontemplative

February 27th, 2005

04:24 pm: bonjour
All this week i have been ill, and now im feeling better woo!

Jim came back off holiday, but now i think ( no not think, i am!)over him so yeah everything should be cool from now on :)

Just been on the phone to lewey, was gay because he was blating music down the phone and like i have a head ache so it wasnt good.

My mom nd step dad are in whales, my sisters in lichfield, and im here on my own :(

Aruneema you will not smoke! And i will not like jim (like that) again!

Meh, but i will still be jims mate because he is rather kool!

Wow, alot about jim in this post, lets hope he doesnt read it, then he will think i am a freak, ohwell.

Im Done, Its over.

February 16th, 2005

07:23 pm: hmm today i went to leweys house with aruneema.
We watched not another teen movie. was good.
I randomly came across this wierd file of a girl at aruneeemas school who is a realy big slag!

My dreams last night were raher wierd..the 2nd one i chopped jims head off with a sword...the 3rd me and ari thought ella was goin gto commit suicide, 1st me and ladis got lost...

Meh johns such a dick, his just being such a gay. Okay he doesnt hate me now, but he did and it upset me so yeah deserved to be written here

Its grace that hates me, i don't have a fucking clue why, i will talk to her about it when she comes online then, because like its just stupid, weve only just became mates again.

but whatever, im done.

Current Mood: confusedconfused
Powered by LiveJournal.com